вторник, 12 июня 2012 г.

Модуль 2. Рефлексія.

При вивченні цього модуля я ознайомилась з навичками, які необхідні учням у 21 столітті. В результаті вправи "Мозкова атака" ми сформулювали основні навички, якими повинен володіти кожен сучасний випускник. Ми ознайомились з основними ознаками методу проектів. Мені дуже сподобалось формулювання про "5 П". Дійсно, так запам'ятати теорію набагато швидше і ефектифніше. Обговорення умов, при яких використання проектівнайефективніше, було дуже жвавим. У вправах 3 та 4 ми ознайомились з планом вивчення теми та Інтернет-ресурсами про дане питання. Я створила черговий блог, який за відсутністю часу знову зависне десь на безмежниз просторах Інтернету. В кінці заняття ми всі з успіхом створили публікацію(буклет) про метод проектів. Я закінчувала роботу над публікацією вдома, бо шаблони, які є в програмі мене не влаштовували, а вдома у мене була заготовка з фоном для публікації, яку я створила сама. В цілому,  день був дуже насичений.

Комментариев нет:

Отправить комментарий